
Albinvindu
Spesialister på vinduer og dører i gamle stilarter
Sammen med Albin Vindu, en leverandør av vinduer og dører i gamle stilarter, har vi jobbet med en spennende case. Bedriften som nærmest dropshipper kvalitetsprodukter fra øst Europa til Norge, har fått en helt ny responsiv web profil. Vi har laget en nettside tilpasset både pc, mobil og nettbrett. Med et stort utvalg av produkter og tjenester i deres portefølje har brukervennlighet vært et stort fokus slik at kunder kan enkelt navigere seg gjennom dem.


En vellfungerende mobilside
Vi har hatt et stort fokus på mobilsiden i denne caser da ca 60% av sidebesøkene er via mobil. Vi er bevist på at dersom mobilsiden ikke er optimalisert og uoversiktlig, vil man tape terreng mot konkurrerende bedrifter i samme bransje. I Albin Vindu sitt tilfelle er det ikke noe standarisert som gjør at kunden kommer inn på siden, er det viktig at kontaktinformasjon er lett tilgjengelig.
Godt samarbeid
Sammen med Kari og Geir Albin har BWP hatt et utrolig bra samarbeid og vi er svært takknemlig for at vi fikk jobbe med denne casen. God kommunikasjon og hyppige oppfølgingsmøter etter kundes behov er helt avgjørende for det beste resultatet. Vi jobber utelukkende med profesjonelle aktører og tar ikke inn caser hvor vi ikke føler det er en god kjemi.

"Vi valgte BWP marketing fordi de ga oss god og innovativ løsning til god pris. De er unge, dynamiske og fremadstormende. Vi fikk alt vi ønsket oss ned til minste detalj og er superfornøyd med resultatet.
Vi anbefaler disse gutta på det varmeste!"
- Med hilsen albinvindu.no

Tydelig budskap og strategi
Albin Vindu har ikke noe utsalgssted og gjør hovedsaklig produksjon i utlandet, noe som gjør at produktene blir solgt på tvers av hele landet. Produktene som Albin selger er heller ikke noe enhver person vil ha interesse for, noe som igjen begrenser markedet. Dette gjør at markedsføringen må være målrettet mot riktig kundegruppe.